Amedsporda Başkanlık Düğümü Çözüldü

Amedsporda Başkanlık Düğümü Çözüldü

Amedspor’da yeni dönem için başkanlık düğümü çözüldü. Süper Lig’e yükselme başarısı gösteren kulüpte, mevcut başkan Nahit Eren, gerçekleştirilecek olan seçimli olağan genel kurulda yeniden aday gösterildi.

Haber: Serdar Tarım

Şehmus Özer Tesisleri’nde istişare kurulu organizsayonu ve kurul başkanı Metin Kılavuz yönetimiyle düzenlenen basın toplantısında, 1 Haziran’da yapılması planlanan seçim ve kulübün gelecek vizyonuna dair önemli mesajlar verildi. Toplantıda konuşan Nahit Eren, kendisine yeniden görev verilmesinin büyük bir onur olduğunu ifade ederek, bu kararın şahsi bir tercihten ziyade kulüpteki istikrar ve sürekliliğin korunması adına alındığını vurguladı.

Süper Lig’de Hedef Kalıcılık ve Kurumsallaşma

Kulübün yeni dönem stratejilerine değinen Eren, Amedspor’un en temel önceliğinin kurumsallaşma ve profesyonelleşme olduğunu belirtti. Altyapıdan A takıma kadar her birimin profesyonel bir yapıyla yönetileceğinin altını çizen Eren, Süper Lig’de sadece mücadele etmeyi değil, üst sıraları zorlayarak şehri ve kulübün temsil ettiği kültürü uluslararası arenada başarıyla temsil etmeyi amaçladıklarını dile getirdi.

Geçmişin tecrübelerinden kopmadan yeni bir başlangıç yaptıklarını söyleyen Eren, geçmiş dönemlerde görev almış tüm yöneticilerin ve emektarların yeni sürecin şekillenmesinde rol alacağını ifade etti.

Taraftar Desteği ve Paydaşların Gücü

Amedspor’un bugünkü gücüne ulaşmasında taraftarın eşsiz desteğinin çok önemli bir rol oynadığını belirten Eren, Süper Lig sürecinde taraftara düşen yeni sorumluluklara dikkat çekti.

Toplantıya katılan Diyarbakır Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Mehmet Kaya, iş dünyasının ve şehrin tüm dinamiklerinin kulübe sahip çıkması gerektiğini vurgulayarak, takımın Süper Lig’de kalıcı olması için projelere ve yönetime destek çağrısında bulundu. Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Serra Bucak Küçük de Amedspor’u başarılarından dolayı kutlayarak, yeni dönemin camiaya hayırlı olması temennisinde bulundu.

Bu gelişmeler ışığında Amedspor, Süper Lig serüvenine mevcut başkanın liderliğinde, kurumsal bir kimlikle giriş yapmaya hazırlanıyor.

Bu haber Almanya Büyükelçiliği, Ankara maddi desteği ile Uluslararası Mentorluk ve Dijital Dönüşüm Aracılığıyla Yerel Medya Kuruluşlarının Güçlendirilmesi Projesi kapsamında hazırlanmıştır. İçeriğin sorumluluğu kurumumuza aittir.

Harika! Başarıyla kaydoldunuz.

Tekrar hoş geldiniz! Başarıyla oturum açtınız.

Botan Times'a başarıyla abone oldunuz.

Başarılı! Giriş yapmak için sihirli bağlantıyı e-postanızda kontrol edin.

Başarılı! Fatura bilgileriniz güncellendi.

Faturanız güncellenmedi.