Yekemîn strana Mehmet Akbaş ya ji konserta Koln Flarmoniyê weşîya

Yekemîn strana Mehmet Akbaş ya ji konserta Koln Flarmoniyê weşîya
NIVISKAR-SABLON-7

Li Koln Flarmoniyê konsertek hatîye li dar xistin ku Mehmet Akbaş bi hevkarîya çendîn hunermandan 20 stran jinûve şirove kirine û gotine.

Hunermend Mehmet Akbaş li ser hesaba xwe ya Xê da zanîn ku wan yekemîn strana xwe ya ji konserta Koln Flarmoniyê, Rindê weşandîye. Produktorî ji alîyê Erdem Altinses ve hatîye kirin.

Yekemîn strana ji Koln Flarmoniyê, strana bi navê Rindê hatîye belav kirin ku paşî 20 stran wekî albûm dê bê belavkirin.

https://www.botantimes.com/content/files/2026/05/mehmet-akbas-di-demeke-nez-da-albumeka-nu-te-1.html

Harika! Başarıyla kaydoldunuz.

Tekrar hoş geldiniz! Başarıyla oturum açtınız.

Botan Times'a başarıyla abone oldunuz.

Başarılı! Giriş yapmak için sihirli bağlantıyı e-postanızda kontrol edin.

Başarılı! Fatura bilgileriniz güncellendi.

Faturanız güncellenmedi.